როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის? ამ კითხვის პასუხი სწორედ მეოთხე მოდულის მასალაში ჩანს კარგად.
კურსის მეოთხე მოდული დავიწყეთ მსჯელობით, თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ინტერნეტი ჩვენს თემაში. განვიხილეთ თუ როგორ უნდა ვასწავლოთ მოსწავლეებს ინტერნეტის უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით გამოყენება. დავგეგმეთ და შევქმენით მოსწავლის პრეზენტაცია. ნიმუში შევაფასეთ პორტფოლიოს რუბრიკაში წარმოდგენილი კითხვების საშუალებით.
მოსწავლის პოზიციიდან დანახულმა სავარაუდო ნაშრომის შექმნა დაგვეხმარა, გაგვესაზღვრა, რამდენად შეესაბამება პროექტის მოთხოვნები მოსწავლეების საჭიროებებსა და ინტერესებს. განვსაზღვრეთ შინაარსი და აქტივობები. ეს, ასევე, დაგვეხმარა, გაგვერკვია, სწავლებისათვის საჭირო რესურსების ხელმისაწვდომობის საკითხი.
მოსწავლის ნიმუშის შექმნამდე გადავხედეთ და გავაანალიზეთ გზამკვლევში მოცემული ნიმუშები. კერძოდ, ყურადღება მივაქციეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს, არჩეულ სტანდარებსა და სასწავლო მიზნებს. თავადაც მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვის პროცესში გავითვალისწინეთ, თუ რომელი სტანდარტები და მიზნები, მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვები, მაღალი სააზროვნო დონისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები უნდა აგვესახა ნაშრომში. შემდეგ განვსაზღვრეთ ის ტექნოლოგიური საშუალებები, რომლებიც თემის ფარგლებში ყველაზე ეფექტურად უზრუნველყოფს მოსწავლეების მიერ ცოდნისა და ინფორმაციის მიღებასა და მათ დემონსტრირებას. ასევე, მოსწავლის ნიმუშისთვის შევარჩიეთ შესაბამისი ტექნოლოგიური საშუალება. მაგალითად, პრეზენტაცია ან პუბლიკაცია.
შევიმუშავეთ როგორც პრეზენტაციის, ისე პუბლიკაციის ნიმუშის თემატიკა და დიზაინი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის. დავრწმუნდით, რომ თემატიკა და დიზაინი შეესაბამება ჩვენს მოლოდინებსა და მოსწავლეების მიერ პროდუქტის შექმნის პოტენციალს წარმოადგენს.
No comments:
Post a Comment