მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება. როგორც ვიცით, მასწავლებლის მიზანია, ყველა მოსწავლემ მიაღწიოს სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები და მიზნები, სრულყოფილად გამოავლინოს თავისი პოტენციალი. შეფასების გეგმა მასწავლებლებსაც და მოსწავლეებსაც მნიშვნელოვან ინფორმაციას აწვდის მოსწავლეთა სწავლის შესახებ. მოსწავლეები, შესაძლებლობების გარდა, განსხვავდებიან ინტერესების, პიროვნული თვისებების, სწავლის სტილის მიხედვით. შესაბამისად, აუცილებელია მასწავლებელმა გამოავლინოს მოსწავლეთა შორის განსხვავებები, რათა ყველა მოსწავლე მაქსიმალურად ჩართოს თემაზე წარმატებით მუშაობაში. ყველა მოსწავლეს სჭირდება მისი საჭიროებების გათვალისწინება და ინდივიდუალური მხარდაჭერა.
მეექვსე მოდული ეთმობა დაგეგმვას მოსწავლეთა წარმატებისთვის. გავეცანით ინფორმაციას სწავლის პროცესის დიფერენცირების შესახებ. კერძოდ, ვისაუბრეთ, რომ სხვადასხვა შესაძლებლობებისა და ენობრივი საფუძვლის მქონე მოსწავლეების საჭიროებების დაკმაყოფილება სპეციფიკურ სირთულეებს წარმოშობს მასწავლებლისათვის. ამავე დროს, მასწავლებელს უწევს მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროებების დაკმაყოფილება, რაც, საბოლოო ჯამში, მდიდარი სასწავლო გამოცდილების მიღებას განაპირობებს მოსწავლეებისთვის.
მოსწავლეზე ორიენტირებულ გაკვეთილზე მოსწავლეები ყოველთვის არ არიან მასწავლებლის უშუალო ზედამხედველობის ქვეშ. შესაბამისად, სწავლის პროცესის წარმატებით წარმართვისათვის აუცილებელია მოსწავლეებს განვითარებული ჰქონდეთ თვითრეგულირების უნარები, რომლის განვითარებისთვის აუცილებელია განმავითარებელი შეფასებები.
მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით შესაძლებელია რესურსების მომზადება. ეს შეიძლება იყოს დოკუმენტი, შაბლონი ან ფორმა. დამხმარე მასალები შეიძლება მოიცავდეს ინფორმაციას იმ გადაწყვეტილებების შესახებ, რომელიც მოსწავლემ უნდა მიიღოს შინაარსობრივი ნაწილის, პროცესისა და პროდუქტის შერჩევისას. ეს რესურსები მოსწავლეებს თვითრეგულირების უნარების განვითარებაში დაეხმარება.
No comments:
Post a Comment